czwartek, 7 kwietnia 2016

Paczka od Tovago- recenzja pieczywa chrupkiego

W ostatnim czasie nawiązałam kontakt z firmą Tovago. W ramach współpracy otrzymałam od nich pełną paczkę pysznych chrupiących chlebków. Bardzo lubię chrupiące pieczywo, ale czy posmakowało mi i moim znajomym pieczywo Tovago? Zapraszam do posta! 

Pieczywo chrupkie Tovago jest polską marką i jest ono świetną propozycją dla osób ceniących zdrowy styl życia, a zarazem prostotę i wygodę. Pieczywo w swoim składzie zawiera niemalże 100% pełnego ziarna. Jest ono bogate w błonnik, a zarazem cechuje się niewielką zawartością tłuszczu. Dodatkowym atutem jest fakt że nie posiada cukru i substancji słodzących. Jest świetną alternatywą dla tradycyjnego pieczywa, jak również pyszną i zdrową przekąska po którą możemy sięgnąć o każdej porze w ciągu dnia.



W paczce od Tovago znalazłam 3 warianty smakowe:
  • żytnie – w jego składzie znajdziemy żyto, kasze kukurydzianą  i niewielka ilość soli, pieczywo cechuje wysoka zawartość błonnika pokarmowego,
  • kukurydziano - jaglane, w składzie znajdziemy aż 20% kaszy jaglanej która jest powszechnie znana ze swoich dobroczynnych właściwości,
  • kukurydziano - gryczane, składnikiem jest łuska gryczana oraz kasza kukurydziana. Gryka podobnie do kaszy jaglanej ma prozdrowotny wpływ na organizm człowieka.

Jako pierwsze spróbowałam pieczywo jaglane. Uwielbiam kaszę jaglaną, pewnie zauważyliście że często pojawia się ona w przepisach na blogu. A jakie jest pieczywo jaglane w smaku? Wspaniały jednym słowem! Można je spożywać na śniadanie, przekąskę lub kolację, kromka pieczywa ze słodkim dodatkiem takim jak domowa frużelina stanowi pyszny dodatek do kawy zamiast ciasteczek. W 1 kromce pieczywa Tovago znajduje się tylko 23 kcal. W smaku bardzo kruche, lekkie niczym piórko i o delikatnym zapachu. 




Pieczywo żytnie podałam na śniadanie posmarowane kremowym białym serkiem. Na wierzch każdej kromki równo ułożyłam plasterki świeżego ogórka. Do tego odrobina przypraw i pyszne śniadanie gotowe :)



Pieczywo gryczane najbardziej smakowało mi z domowym masłem orzechowym. Uwielbiam lekko orzeszkowy smak gryki więc po otwarciu pudełka, zdecydowałam się na ten dodatek. Inną opcję jaką spróbowałam było pokruszenie kromek na mniejsze kawałki i posypanie nimi domowej zupy krem. Obiad z takim pieczywem o dziwo bardzo wszystkim smakował :)


Moją propozycją na wykorzystanie pieczywa jest dodanie jego do codzienne owsianki lub połamanie na mniejsze kawałki, polanie miodem lub syropem klonowy, a to wszystko z podane z kawałkami orzechów. Podsumowując, pieczywo Tovago to zdrowa, smaczna i niedroga przekąska lub deser. 
 Kanapki z pieczywem Tovago najlepiej przygotować tuż przed podaniem.

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o Tovago,
 to zapraszam na stronę producenta TOVAGO.
Zapraszam również na fanpage Tovago na facebooku!

2 komentarze:

Słownik niemiecki pisze...

Polecam.Sama chętnie kupuję. Pozdrawiam:)

Unknown pisze...

Ostatnio kupiliśmy wafelki Tovago www.tovago.pl/ i powiem szczerze, że są wyśmienite. W sam raz na śniadanie!