niedziela, 21 lutego 2016

Streetcom paczka Smakowita Pajda

W ubiegłym tygodniu odwiedził mnie kurier, dostarczył moją pierwszą paczkę od Streetcom. Co było w środku? Oczywiście same pyszności! Zresztą zobaczcie sami :)




W przesyłce znajdowało się aż 18 opakowań smalczyku roślinnego Smakowita Pajda. 17 opakowań Smakowitej Pajdy z cebulką i jabłkiem oraz 1 opakowanie Smakowitej Pajdy z ziołami ogrodowymi. 

Smalczyk roślinny smakuje tak samo jak ten klasyczny, jednak jest znacznie zdrowszy i zawiera mniej kalorii. Skład jest dobry, nie ma w nim konserwantów i chemii, jednak moją uwagę przykuł olej palmowy, który jest obecnie dość kontrowersyjnym składnikiem.

Na pierwszy rzut spróbowałam smalczyku na chlebie razowym i ...bardzo przypadł mi on do gustu. Najbardziej na kanapce posmakowała mi Smakowita Pajda z cebulką i jabłkiem. Kawałki cebulki zawarte w smalczyku cudownie chrupały w ustach. Niewątpliwą zaletą smalczyku jest jego wydajność. Wystarczy posmarować tylko cienką warstwę Smakowitej Pajdy, a od kanapki nie będziemy mogli się oderwać. Niewielkie pudełko, o ładnym i wygodnym kształcie jest dodatkową zaletą. Smalczyk zapakowany jest w plastikowe opakowanie z pokrywką, z otwieraniem i zamykaniem nie ma więc problemu. 

Kanapki ze smalczykiem już spróbowałam i zastanawiam się jak teraz wykorzystać Smakowitą Pajdę, bułki, pierogi z okrasą czy może chrupiące krakersy z udziałem smalczyku ? 


Może macie jakieś własne przepisy albo pomysły z wykorzystaniem Smakowitej Pajdy ? 

Zapraszam do zamieszczania linków i komentarzy pod postem ! :)










A wy lubicie testować nowe produkty? Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o testowaniu produktów zachęcam do zarejestrowania się w Streetcom

#SmakowitaPajda #SmalczykRoślinny

Brak komentarzy: