sobota, 28 września 2013

Tort dla fanów piłki nożnej

Jako że zbliżały się urodziny mojego chłopaka, zaczęłam szukać tortu który mogłabym dla niego wykonać. Zaczęłam moje poszukiwania w internecie i tam znalazłam sporą ilość tortów w kształcie piłki i zdecydowałam się zrobić właśnie taki tort. Wszystko szło dobrze do czasu, aż zaczęłam wyrabiać masę plastyczną... To było dla mnie nie małe wyzwanie, ponieważ pierwszy raz miałam z nią do czynienia. 
Stresowałam się przed podaniem tortu...
Jednak reakcja na widok ciasta była jak najbardziej pozytywna :)




Tort jest zrobiony z 2 kakaowych biszkoptów. Pierwszy biszkopt przełożyłam masą serową z wiśniami z likieru, drugi zaś masą serową z bananami. Biszkopty uprzednio nasączyłam wodą z cytryną i wodą z wiśniówką. Tort pokryłam masą czekoladową, na którą później nałożyłam masą cukrową.