piątek, 1 sierpnia 2014

KONKURS

Nareszcie lato mamy w pełni !!! Na zewnątrz pogoda dopisuje dlatego też każdy chce spędzić czas na zewnątrz na świeżym powietrzu. Mnie lato kojarzy się z wycieczkami czy to rowerowymi czy też pieszymi, na których nie można się obyć bez smacznych przekąsek.

Ale co tak właściwie ze sobą do plecaka/torby... ? Odpowiedź na zadane pytanie należy właśnie do Was!

Przygotowałam dla Was letni konkurs, w którym do wygrania jest silikonowa foremka do lodu w kształcie dżdżownicy lub zestaw ozdobnych szpilek do koktajli czy też do koreczków.

Co należy zrobić aby wziąć udział w konkursie?

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy, że wyślecie na mojego maila slodkieniebo@gmail.com - swoją propozycję na zdrową przekąskę lub danie, które można ze sobą zabrać na wycieczkę

W temacie wiadomości wpiszcie proszę" KONKURS" :)

Koreczki, bułeczki, kanapki, sałatki... a może jeszcze coś innego ?- wybór należy do Was!
Należy pamiętać aby przygotowane przez was potrawy dało się łatwo przenieść, a przy jedzeniu za bardzo się nimi nie pobrudzić (wiecie jak to na wycieczkach/piknikach bywa :).

Możecie przesłać SAM PRZEPIS lub też DOŁĄCZYĆ do niego ZDJĘCIE. Zdjęcia dołączcie do maila wysłanego na: slodkieniebo@gmail.com

Do kiedy?

Konkurs trwa od 01.08.2014 roku do 15.08.2014 do godziny 23.59. Zwycięzcę ogłoszę w osobnym poście w ciągu trzech dni od zakończenia konkursu.

Co można wygrać? 

Z pośród nadesłanych na skrzynkę mailową zgłoszeń wybiorę 2 zwycięzców.

I miejsce - Różowa foremka do kostek lodu


 

Powyższe zdjęcie znalazłam tu.


II miejsce -zestaw ozdobnych szpilek do koktajli / koreczków

Powyższe zdjęcie znalazłam tu


Regulamin:

1. Będzie mi miło jeśli polubicie moją stronę na facebooku https://www.facebook.com/pages/Słodkie-Niebo/511580188935091?ref=hl

2. Sponsorem nagród jestem ja.
3. Nagrody wysyłane będą TYLKO na terytorium Polski.
4. Konkurs trwa od 01.08.2014 do 15.08.2014 do godziny 23:59.
5. Zadanie polega na wysłaniu do mnie przepisu (ze zdjęciem lub bez) na przekąskę/potrawę, którą można zabrać ze sobą na wycieczkę.
6. Przepis musi być Waszego autorstwa i nie może naruszać praw osób trzecich.
7. Zwycięzców wybiorę na podstawie tego, które propozycje uznam za najbardziej pomysłowe, ciekawe i oryginalne.
8. W konkursie biorą udział wszystkie maile konkursowe wysłane adres slodkieniebo@gmail.com
9. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w ciągu trzech dni od zakończenia konkursu
10. Ze zwycięzcami skontaktuję się drogą mailową. Na dane do wysyłki czekam 3 dni. W razie nieotrzymania wiadomości zwrotnej zostanie wyłoniony nowy zwycięzca.



Zapraszam do zabawy!

Brak komentarzy: