piątek, 13 stycznia 2017

Paczka od Cenos III

Dotarła do mnie kolejna przesyłka od Cenos ! Zawsze zaskakują mnie przesyłki, które od nich dostaje. 

W przesyłce od Cenos znalazłam:
  • Płatki  gryczane pełnoziarniste
  • Płatki orkiszowe pełnoziarniste
  • Płatki owsiane pełnoziarniste
  • Cynamonusie - płatki z dodatkiem cynamonu
  • Pojemnik na owsiankę/deser/sałatkę/koktajl <3 span="">

Pojemnik jest bardzo dobrej jakości. Podzielony jest na 2 części. W dolnej, większej części można schować musli przygotowane w domu,koktajl, owoce lub sałatkę owocową. W górnej części możemy przechować orzechy, suszone owoce, groszek ptysiowy. Kubek dzięki silikonowemu paskowi dobrze się trzyma w dłoni. Z boku kubka znajduje się plastikowa, ale o dobrej jakości łyżeczka. Myślę pojemnik ten, że długo mi posłuży :)

Niebawem na blogu nowe przepisy z udziałem produktów Cenos, do tej pory na blogu pojawiły się już przepisy na:

Zapraszam po więcej informacji 
i do brania udziału w konkursach 
na stronę CENOS 
oraz na ich fanpage na facebooku!

Brak komentarzy: