niedziela, 2 sierpnia 2015

Paczka od firmy Bakalland

W ostatnim czasie dostałam peeełną pyszności paczkę od firmy Bakalland :) W przesyłce znalazło się wiele smacznych produktów, a były to:
  • Suszone figi pakowane pojedynczo
  • Suszone morele pakowane pojedynczo
  • Suszone śliwki pakowane pojedynczo
  • Daktyle pakowane pojedynczo
  • Włoskie orzechy Chandler
  • Chrupiąca sałatka czyli prażony mix słonecznika,dyni oraz pinii
  • Żurawina z sokiem z granatu
  • Jagody goji
  • Mini Batoniki BA! 5 orzechów 
  • Musli BA! 5 ziaren z miodem
  • Batoniki BA! 5 ziaren z miodem





Zacznę od moich ulubionych Orzechów włoskich. Orzechy zapakowane są w opakowanie, które z łatwością otworzymy i zamkniemy. Ponadto łatwo wyjmiemy z niego porcję orzechów.

A jakie właściwości posiada ten rodzaj orzechów ? Po orzechy włoskie powinny sięgać osoby uczące się, ze względu na wysoką zawartość fosforu. Ponadto są też idealne dla wegetarian, ponieważ uzupełniają białko i kwasy omega-3 w organiźmie. Dzięki wysokiej zawartości kwasu foliowego, który niezbędny jest do prawidłowego rozwoju płodu, są polecane kobietom w ciąży. Orzechy włoskie chronią również układ krążenia, zmniejszają nadpotliwość, poprawiają wygląd skóry, a także walczą z problemami żołądkowymi. Jednym słowem: samo zdrowie ! :)


Batoniki BA! pakowane pojedynczo świetnie sprawdziły się u mnie wrzucone do torebki. Zajmują mało miejsca i są bardzo sycące. Wspaniale smakowały jako mała przekąska między posiłkami jak i w towarzystwie filiżanki mojej ulubionej kawy. 

Cena ok. 10 zł.





Często kupuję produkty firmy Bakalland ze względu na to, że cechują się one wysoką jakością oraz tym, że są dostępne w większości sklepów w rozsądnej cenie. Nigdy wcześniej jednak nie jadłam Batonika BA! 5 ziaren z miodem, a który bardzo mi przypadł do gustu. Batonik składa się prawie wyłącznie ziaren, a w jego składzie NIE znajdziemy syropu glukozowo-fruktozowego ! 

Ten batonik bardzo mi smakował więc na pewno będę go kupować. Polecam !

Cena ok. 2-3 zł.


Lubicie na śniadanie jeść płatki z mlekiem ? Ja wprost uwielbiam i to zwłaszcza latem, gdy na dworze gorąco i parno. W takie dni nie mogę wprost przełknąć czegoś cięższego. Cieszę się, że w paczce od Bakallandu dostałam właśnie BA! musli chrupiące. W połączeniu z zimnym mlekiem smakowało bardzo dobrze. Większe granulki z musli przełożyłam do miseczki i podałam jako zdrową przekąskę. Drobniejsze kawałki musli zostawiłam i wykorzystałam do... ciasteczek musli (przepis niebawem na blogu) !. 

Moja opinia o musli? Jak najbardziej pozytywna. Płatki są smaczne i proste w przygotowaniu. Można je zabrać ze sobą w podróż, na wycieczkę i podawać z mlekiem, jogurtem lub sokiem owocowym.

Cena musli ok. 5-6 zł.


I jeszcze jeden produkt na który chciałabym zwrócić uwagę, a mianowicie Chrupiącą sałatkę czyli połączenie ziaren słonecznika, dyni oraz orzechów piniowych. Taką mieszanką możecie śmiało posypać dowolną sałatkę np. z kurczakiem czy fetą. Dzięki niej sałatka nabierze wspaniałego smaku i będzie znacznie bardziej pożywniejsza. Prażonymi ziarnami można też posypać zupy krem lub dodać do owsianki. Zachęcam do jedzenia bakalii, a zwłaszcza owoców sosny pinia (Pinus pinea L.),  ponieważ cechują się licznymi właściwościami oraz wartościami odżywczymi. Piniole posiadają sporą zawartość cynku, dlatego obowiązkowo powinny znaleźć się w jadłospisie osób dbających o figurę.

A już niebawem na blogu pojawią się pyszne przepisy na dania z dodatkiem bakalii. Będzie zarówno coś na wytrawnie jak i coś na słodko ... ZAPRASZAM ! :)


Więcej produktów i ciekawych informacji znajdziecie na stronie http://bakalland.pl

1 komentarz:

Dominika Starańska pisze...

Bardzo ciekawy artykuł. Pozdrawiam serdecznie !