poniedziałek, 21 listopada 2016

Paczka od Lidl i recencja maszynki do ciastek Ernesto

W minionym tygodniu otrzymałam paczkę niespodziankę od Lidl. Nie ukrywam, że czekałam na nią z niecierpliwością :) Sklep często odwiedzam, zbieram i kolekcjonuje ich książki z przepisami. Obecnie zbieram naklejki na kolejną książkę od Lidl :)  Na blogu już pojawił się przepis na Ciasteczka z maszynki z dżemem żurawinowym. Zamierzam przygotować jeszcze ciasteczka kokosowe lub kakaowe z maszynki, a niebawem pojawi się ciasto z udziałem migdałów więc zachęcam do zaglądania na bloga :) 


W paczce znalazła się:
  • maszynka do ciastek Ernesto z Lidl <3 font="">
  • mąka pszenna 650 Castello
  • cukier puder Diamant
  • laski cynamonu Belbalke
  • gwiazdki anyżu Belbake
  • godziki Belbake
  • migdały Belbake
  • cukrowe ozdoby do dekoracji
  • laski wanilii Belbake


Maszynkę z całego serca polecam WSZYSTKIM !!! Mam porównanie, ponieważ kilka lat temu dostałam maszynkę do ciastek kupioną w Empiku. 

Więc może wymienię zalety i wady nowej maszynki.

Zalety:
+ maszynka posiada metalową tuleję - w poprzedniej maszynce tuleja była plastikowa i popękała przy dłuższym użytkowaniu
+ metalowe szablony do ciastek - wydaje mi się, że lepiej one się sprawdzają niż tak jak w poprzedniej maszynce, gdzie szablony były plastikowe
+ dodatkowe końcówki do wyciskania kremów - końcówki również są metalowe, krem ładnie przez nie wychodzi, porcjowanie jest bardzo proste
+ cena !!! - maszynkę z Lidla można kupić za mniej niż 35 zł, w sklepach na próżno szukać maszynki o takiej jakości, w tak dobrej cenie
+ wszechstronność - za pomocą maszynki można wyciskać ciastka, dekorować torty, babeczki, jak również przygotować nasze eklerki lub churros

Wady:
- brak końcówki do nadziewania - wiem, może się czepiam :) Zabrakło mi w tzw. tylkach tylko 1 końcówki do nadziewania np. małych pączków.

Polecam taki gadżet każdemu :) Będzie wspaniałym, świątecznym prezentem dla osób, które rozpoczynają swoją przygodę z wypiekami. 

4 komentarze:

Unknown pisze...

Witam.
Mam pytanie jak długo czekałaś na tą paczkę i czy to ta paczka niespodzianka od lidla za brak książek?.
Pozdrawiam

Słodkie Niebo pisze...

Paczkę dostałam w ramach współpracy, nie mająca związku z książkami. Książi również otrzymałam od Lidl za zebrane naklejki. Na współpracę z Lidl czekałam niecały rok.

Unknown pisze...

Witam a czy może macie Państwo w sprzedaży maszynkę do ciastek byłabym zainteresowana tym produktem

Słodkie Niebo pisze...

Niestety nie posiadam jej na sprzedaż. Proszę poszukać/popytać na portalach aukcyjnych lub sprzedażowych :)